Monday, February 9, 2015

♥♡Doorgift Apam Polkadot♡♥

Entry kali ini berkenaan dengan apam polkadot... alhamdulillah..dah hmpir 5 tahun mengusahakan Musnida Bakery sampai ke hari ni masih lagi tinggi permintaan terhadap apam polkadot ni. apa taknya,bukan setakat harganya yg amat2 murah--hanya rm18/50biji utk y berinti n rm15/50biji utk yang tiada inti,apam ni sedap dan sesuai utk semua golongan..yes! SEMUA lapisan masyarakat dpt mkn apam ni.. bdak2 kecik sgt sukakn rupa apam y comel n warga emas pn sukakn rasanya y kurang manis.. 

Jujurnya, apam memang sangat sesuai utk org yang sakit tekak macam saya sekarang ni..memang tenagh reject makanan yang berminyak sekarang..hihii..

RM1.00/bj
Min order 50biji


Ok..gambar apam polkadot kat atas ni yg gebu gebas saiz sebesar Muffin ni murah sangat. rm1.00 sahaja utk satu bekas siap packaging mcm ni..Sesuai utk djadikan doorgift perkahwinan.. mmg berbaloi2 untuk yang tercari-cari cenderahati yang murah.. 


RM 12/balang


Ok..y kt ats ni plak customer order utk djadikn 'table centre' kt meja tetamu... tq customer! 


RM 0.90/biji


RM15/50biji plain
RM18/biji ad filling-blueberry/strawberry/coklat/orange


Alkisah utk gmbr apam kt ats ats ni..customer order utk mjlis knduri kawin..tk perlu packing(legaaaa sgt) krn ktanya rewang nk packing2 apam ni.. tk ingt brp amount tp rasanya customer ni order 5000biji apam..mmg masa tu...btungkus lumus siapkn apam ni smpi bengkak tangan... mmg kenangan  terindah..hihii... tqsm customer!

13 comments:

  1. Assalamualaikum.. maaf sy nak tny...... biasa nye apam polkadot ni buat saiz apa ye? Saiz s atau pun m?

    ReplyDelete